12.6.2017

Rakasta mua

Se alkoi viime vuonna, ihastumisella. Mun tunteet on menny vuoristorataa ja aina ku oon sun lähellä se menee ylösalaisin. En tiiä mikä sussa on, joka vetää puoleensa, mutta aijon ottaa siitä selvää. Mä haluaisin nähdä meillä tulevaisuuden, mutta en pysty siihen. Mä en osaa kuvitella meitä yhteen. Miksi sä valitsisit mut, kun sä saisit kenet tahansa? Ja miksi sä katsot mua sun ruskeilla silmillä ja puhut mulle niin kauniisti, jos sä et tarkota sillä mitään? Oon ollu ihastunu suhun kauan, tajusin sen heti meidän suudelman jälkeen, jonka ei pitäny tarkottaa yhtään mitään. En ota susta selvää, tai sit sä et ota musta. Oon joko ymmärtäny sut aivan väärin, tai sitten sä oot vaan ujo. Miks sä teet mulle näin? Mä oon sekasin enkä oo pitkään aikaan tuntenu mitään tällasta. Tahtoisin vaan olla sun kans, puhua sun kans ja katsoa sua silmiin irrottamatta omiani niistä moneen tuntiin. Ole kiltti ja tunne mua kohtaan samoin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tiny Bunny