15.6.2017

Ne yöt joina tajusin rakastavani sinua

Sun iho mun ihoa vasten. Sun huulet mun huulia vasten ja sun katse tuijottaen suoraan mun silmiin. Se oli sitä maaliskuun aikaa, kun sä koputit mun oveen ja avasin sen joka yö neljän aikoihin. Mä päästin sut sisään, mä päästin sut mun elämään. Annoin sun kulkea ja puhua kuten halusit enkä vaatinut muuta, kuin sinut minun oveni taakse neljältä yöllä. Yritin joka yö valvoa ja onnistuinkin siinä useimmiten, mutta niinä öinä, kun en herännyt koputukseesi sinä olit jotenkin aina aamulla vieressäni. Sä kuljit sun omia polkuja enkä nähnyt sua koskaan päivisin. Sä katosit jokaisen herätyksen jälkeen ja ilmestyit takaisin yöllä. Mä olin kai rakastunut, koska se riitti minulle. Sinä oveni takana myöhään yöllä. Useimmiten sä haisit viinalle ja mä yritin rauhotella sua ja mä olin ainoa joka sai sut rauhoittumaan. Toisinaan me puhuimme läpi yön niinä öinä, kun tulit selvinpäin luokseni, mutta kun viinan haju löi vasten kasvojani avatessani sinulle ovea otin sinut syliini ja silitin päätäsi kunnes nukahdit. Mä olin kai turtunut siihen kaikkeen. Olin hyväksynyt kohtaloni ja oikeastaan minä halusin sitä. Halusin rakastaa sinua vaikka olitkin välillä turhamainen ja äkkipikainen. Mutta kaikista eniten rakkauteni pysyi sinua kohtaan, koska tiesin että sinäkin rakastat minua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tiny Bunny