6.5.2017

Hiljaisuudessa

Kun sä astuit mun elämään, kello oli jo liikaa. Sä et välittänyt siitä vaan istuit mun viereen ja olit ihan hiljaa. Mä yritin taivutella mun ajatukset kaikkeen muuhun ja olin kuin en huomaisikaan sinua. Sä kuitenki liikuit hiljalleen lähemmäs ja laskit sun kämmenen mun käden päälle. Pidit kiinni ja olit siinä. Mä en uskaltanut liikahtaa ja kun mietin nyt, en edes halunnut liikahtaa. Siinä oli turvallista, sun vieressä ihan hiljaa pimeässä. 
Sä kuitenkin lähdit yhtä nopeasti ja yhtä myöhään kuin tulitkin. En nähnyt sinua enää ja olimme toisillemme jälleen tuntemattomat. Mun olisi kai pitänyt sanoa jotain, ehkä mä pelästytin sut pois mun olemuksella, ehkä sä et enää jaksanu istua hiljaa mun vieressä. Nykyää pidät ehkä kädestä jotakuta muuta tai sitten olet pitämättä. En osaa sanoa, koska en olisi halunnut kuvitella elämääni ilman sinua. Sinua ja hiljaisuutta. Sä annoit minulle aikaa kun kello oli jo liikaa. Ja nyt olet poissa, hiljaa jonkun muun vieressä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tiny Bunny