15.8.2016

Käänny katsomaan

Se oli se päivä, kun sä kävelit mua kadulla vastaan. Mä en katsonut sua, mutta tunsin sinun katseesi minussa. Mä en nostanut katsettani maasta, vaikka tiesin sinun olevan siinä ihan vieressä, aivan pienen hetken.

Ehkä mun ois pitäny kääntyä. Kääntyä katsomaan vielä viimeisen kerran, ennenkuin katosit ihmisten sekaan ikiajoiksi. Nostin vain katseeni maasta ja tuijotin suoraan eteenpäin, juuri kun olit mennyt ohitseni.

Mä en ollut edes surullinen sillä hetkellä. Ehkä myöhemmin tulen olemaan, mutta en nyt enkä silloin. Meillä oli hetkemme, mutta ne lipuivat ohitsemme liian nopeasti, jättämättä mitään sen enempää kuin muistot toisistamme.

Vaikken kääntynyt katsomaan sinua, toivoin todella, että sinä teit niin. Viimeisen kerran, ennenkuin minä katosin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tiny Bunny