29.6.2016

Rikoit minut

Mä raavin ne mun sisältä esille. Revin mun silmät ja hiukset. Kiljun ääneni käheäksi ja hoen samaa, niinku joku mielipuoli.

Se sattuu. Sattuu ihan saatanasti, mutta mä en välitä. Muhun on sattunu jo niin paljon, että tää kipu tuntuu pieneltä siihen verrattuna.

Sen tuntee sisuskaluissa ja varsinkin sydämessä. Aina, kun ottaa askeleen tai koskettaa jotain. Kun huutaa tai yrittää paeta.

Sun sanat on minussa yhä, enkä saa niitä pois, en edes hiomapaperilla. Sattuu. Enkä voi paeta.

Kipu ei hellitä, eikä asiaa auta se, että sä et edes yrittänyt auttaa mua. Tiesit että välitin, mutta sä lähdit sen toisen perään joka ei välitä susta pätkän vertaa.

Mä jäin kidutettavaksi, odottamaan sinua. Mutta et ole tullut luokseni. Enkä aijo jäädä enään odottamaan. Vaikka se on viimeinen asia, mitä en tahtoisi tehdä. Minun täytyy jatkaa, vaikka satutat minua yhä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tiny Bunny