16.6.2016

Kauniit sanat

Kirjoitin sanoja sanojen perään vaikka mikään ei tarkottanut mitään. Sun kasvos pyöri mun mielessä vaikka sä olit se joka mua satutti. Sun takia mä kirjotan näitä sanoja mun seinille, jotta mä voisin unohtaa sut. Miksi sun piti tehdä mulle näin, miks sun piti lähtee just silloin ku tarvitsin sua eniten. Sä satutit mua niin paljon, että mä en enää tiedä kuinka mun kyyneleet riittää seuraavaan päivään. Joka ilta kylpyhuoneen lattialla ajattelen sinua ja raaputan sanoja seinään. Kaikki ne sanat merkitsevät minulle jotain, mutta vain sinun takiasi. Siksi tahdon, että ne huuhtoutuvat veden ja kyynelieni mukana lattiakaivosta kauas minusta, jotta en koskaan enään voi ajatella niitä kauniita sanoja jotka sinä sait käännettyä kamaliksi ja mitättömiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tiny Bunny