15.5.2016

Sestra

Sinä oot mulle se tärkein. Vaikka me useesti riidellään, nii haluan sanoa sulle, että mä rakastan sua. Älä koskaan unohda sitä. Sä voit aina tulla puhumaan mulle ja kertoa sun ilot ja surut. Mä lupaan kuunnella ja auttaa sua.

Mä muistan sun katseen silloin kerran meidän keittiössä, ku sä pelleilit ja teit leipää. Se oli kai aamu ja sun silmät oli niin kirkkaat, että niistä ois voinu nähdä koko maailman. Sä nauroit, kun sanoit jotain hauskaa ja katsoit muhun. En oo koskaan unohtanu sitä katsetta, enkä tule koskaan unohtamaan.

Vaikka joskus menee huonosti, nii muista mut ja kaikki sun ystävät, joille voit aina puhua. Sä et saa koskaan unohtaa sitä, että sinussa ei oo mitään vikaa. Oot täydellinen just tollasena.

Mä muistan paljon asioita mitä ollaan koettu ja muistan kuinka lohdutin sua silloin, ku se kusipää jätti sut ja sä et halunnu nousta sängystä. Mä muistan kuinka mä huusin ja tunsin kipua, koska näin sut niin surullisena. Sä pääsit siitä yli ja mä tiesin sen kokoajan, koska sä oot vahva. Sä oot yks vahvimmista ihmisistä jonka mä tunnen ja tulet aina olemaan.

Sä oot auttanu mua kaikissa asioissa, joskus pienemmissä ja joskus suuremmissa. Ja mä oon kiitollinen siitä. Sun apu on ollu mulle aina tarpeen ja oon niin kiitollinen että jaksat kerta toisensa jälkeen auttaa mua.

Mulla on sua ikävä ja mä pyydän, älä koskaan unohda mua, rakas siskoni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tiny Bunny