22.5.2016

Mun tunteet

Mä kirjotan tätä sulle, koska mä tiedän, että sä luet tämän. Kirjotan tän, koska en uskalla sanoa tätä sulle kasvotusten. Mun sanat juuttuis kurkkuun ja kyyneleet valuis silmistä, jos sä seisoisit siinä mun edessä.

Musta tuntuu, että sulla on joku huonosti, mutta sä et uskalla sanoa sitä kellekkään. Mutta muista, että mikä tahansa sua harmittaa sä voit kertoo sen mulle. Mä kuuntelen sua vaikka läpi yön, jos sulla on mulle asiaa.

Musta tuntuu, että sä et tiedä mitä sun pitäis tehä ja kenen kans. Joten mä pyydän, tuu kysymään multa jos tarviit apua. Mä lupaan auttaa sua parhaani mukaan ja lupaan olla sun tukena, tapahtu mitä tahansa.

Musta tuntuu, että sä et aina halua olla mun kans tai, että sä oot mielummin jonku muun kans, mutta sä annat olettaa, että oon sulle se tärkein vaikka siltä musta ei aina tunnu. Joskus musta tuntuu, että sä haluut tahallaan satuttaa mua tai, että oot mun kans vaan sillo ku ketään muuta ei oo saatavilla.

Mut muista, että mä kestän sen, mä kestän kaiken mitä sä teet mulle, koska mä rakastan sua niin paljon. Vaikka joskus muhun sattuu, nii tiiän, että sä välität ja rakastat mua myös.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tiny Bunny