11.5.2016

Mä oon tässä

Mä lohdutin sua, vaikka en ees tiennyt miten. Istuin sun vieressä, kun sä valutit kyyneleitä sun paidalle ja katsoit välillä muhun siitä huolimatta, että sä et halunnu mun näkevän sun kyyneleitä. Sulla oli huono olla ja mä tunsin sen. Painoit sun kämmenet sun kasvoille ja annoit itkun tulla. Mä istuin hiljaa sun vieressä ja tunsin kuinka mun sisällä jotain meni rikki.

En tahtonut nähdä sua tuossa kunnossa, enkä varsinkaan tänään. Sä olit just saanut tekstiviestin ja se ei helpottanu sun oloa ollenkaan. Mä en kehdannut kysyy mikä on tai keltä se viesti tuli, koska pelkäsin sun menevän viel enemmän rikki. Mä en tahtonut satuttaa sua, joten olin vaan hiljaa siinä sun vieressä. Katse kohti maata.

Sä halasit mua ja mä silitin sun tukkaa, sitä kaunista vaaleaa tukkaa. Aloin ymmärtään enemmän sun tuskaa ja tunnetta, mutta istuin vaan hiljaa ja yritin lohduttaa sua parhaalla mahdollisella tavalla. Tahdoin tehdä kaikkeni, että sulla ois parempi olla etkä sä enää itkis, mutta en vaan tiennyt miten, joten siinä me hiljaa istuttiin sun kyyneleiden keskellä samalla kun halasin sua ja silitin sun hiuksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tiny Bunny