11.3.2016

Tahtoisin

Haluaisin vain olla onnellinen. Se olisi ehkä se suurin toiveeni, olla onnellinen. Oon surkea kirjoittaan tunteista, oon oikestaan surkea kirjoittaan ihan mistä vain. En osaa kirjoittaa, en osaa edes puhua. En osaa sanoa mitä haluan ja mitä tunnen. Haluaisin osata puhua ja ilmaista itseäni, haluaisin kertoa ihmisille millainen minä oikeasti olen, mutta en osaa. Kaikki tuntuu niin hankalalta, tahtoisin lähteä. Jonnekkin kauas, missä ei tarvisi puhua eikä selitellä kenellekkään mitään. Toisaalta haluaisin vain istua alas jonkun ihmisen viereen ja kertoa kaiken. Aivan kaiken. Tahtoisin jonkun joka kuuntelee, jonkun joka edes esittää kuuntelevansa ja voisin kertoa hänelle kaiken. Mun olo on niin tyhjä, niin tyhjä että pohja on ohitettu jo ajat sitten. Tahtoisin tietää mitä haluan, koska en tiedä mitä juuri nyt haluan. Kaikki on sekaisin ja niin olen minäkin. Tahtoisin niin paljon, kaikkea pientä ja vähän suurempaakin. Onnellisuus on suurta. Niin suurta että sitä ei voi saada sormia napsauttamalla. Sen eteen täytyy tehdä töitä, luulisin. Kaikki on muuttunut pienessä ajassa ja samalla mikään ei ole muuttunut. Ehkä kaikki ympärillä on muuttunut, mutta minä olen pysynyt paikallaan. Minussa ei ole muuttunut mikään. Tai sitten se on toisinpäin. Koska kaikki on niin sekaisin, en osaa erottaa sitä. Tahdon vain osata kirjoittaa ja olla onnellinen. Sitä minä kai haluan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tiny Bunny