14.3.2016

Irrottaminen

Mä haroin mun takkuista tukkaa samalla ku tutkiskelin mun silmillä sun makuuhuoneen seiniä, sun sängyn laidalla. Mua ei ollut koskaan aiemmin jännittänyt niin paljon ku siinä tilanteessa, mutta sitten mun katse kohdistu suhun ja mä vannon et mun sydän lakkas pumppaamasta vähäksi aikaa.

Seisoit oviaukossa kahvikuppi kädessä nojaten oven karmiin ja voi herranjumala sä näytit kauniilta. Sä hymyilit mulle ja mä hymyilin varovasti takas. Sä lähdit kävelemään mua kohti ja istahdit mun syliin. Mä suljin sut mun syleilyyn ja sä suutelit mun päälakea, pistit kahvikupin lähimmälle pöydälle ja kaaduit mun viereen sängylle. Sä kuiskasit mun korvaan muutaman sanan ja siitä lähtien oon nänhy susta unia joka ikinen yö. Rakastuin suhun ja tahdoin sut kokonaan itselleni.

Nyt kun ajattelen tätä kaikkea, on ihan hyvä, että ei olla nähty moneen vuoteen. En tiiä millasessa tilanteessa olisin, jos oisin jääny sun elämään ja sä oisitki löytäny jonku muun. Rakastan sua silti aina eniten ja tuun aina muistaan sut. Toivottavasti sä ajattelet musta kauniita asioita ja löydät jonkun joka kohtelee sua yhtä hyvin ku mä oisin sua kohdellut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tiny Bunny